Dag liefhebbers van de W126,
ik heb sinds kort een probleem met mijn 260SE van '89. Het is plots begonnen onlangs na een etentje viel hij altijd stil en moest ik wat gas blijven geven om niet stil te vallen aan elke hoek. Rijd niet zo handig met een automaat. Had al een tijdje een nieuwe Bosch verdelerkap & rotor liggen. Die gemonteerd maar de oude was eigenlijk nog als nieuw. Toen zag ik dat de vacuümslang aan de "leerlaufregler" helemaal opgezwollen en verduurd was. Ze hadden er voorheen al eens isolatietape rondgewikkeld waarvan de lijm helemaal aan het oplossen was. Ook met tyraps vastgemaakt zodat hij beter zou blijven zitten aan de aansluitingen. Slang vervangen en Leerlaufregler gereinigd met remmenreiniger en getest of hij nog werkte met er 12 volt op te zetten. Werking was ok, ging open en dicht. Maar nu heb ik nog altijd het probleem dat hij soms (warm) stilvalt als je aan een kruispunt komt en wil afdraaien. Boven stationair toeren draait en rijd hij prima. Hij heeft het niet constant en start bijna altijd direct terug en dan gaat het weer een paar Km goed. Wat zou dit kunnen zijn?
Groetjes Dirk