Beste forumleden,
Sinds een tijdje heb ik het gevoel dat mijn 420SE wat ruwer schakelde.
Overgangen waren zeer duidelijk te voelen.
Ik had wat zitten internetten, en onder invloed van de filmpjes van Kent Bergsma heb ik besloten de vacuummodulator de vervangen.
Versnellingsbak: 722.355
Modulator: A1262709079 , dus de rode (adh van EPC)
De drukstift in de oude modulator(oud type) was gebroken.
De nieuwe gemonteerd, en vervolgens een drukmeter aangesloten op de 'testuitgang', het boutje rechts langs de modulator.
Ik heb de motor gestart (ATF was nog warm), en in P de druk afgelezen. Deze was gewoon 0...
Vervolgens ben ik aan de modulator beginnen draaien, uiteraard naar rechts. Wanneer ik helemaal op het einde ben, lees ik 2bar af? Dit zou 4 moeten zijn?
Wanneer ik gas geef, schiet de meter kortstondig naar 4bar...
Vacuumslangetje zuigt.
Heeft iemand een idee waarom dit zo zou zijn?
Zie ik iets over het hoofd?
Stiekem hoop ik dat er iets met mijn meter scheelt (is van chinese kwaliteit )