door opa lucas » 27 maart 2019, 15:45
Hallo
Het is even stil geweest op het forum,maar dat betekend niet dat ik stil heb gezeten. Intussen veel gelezen op diverse forums, een paar zeer interessante Duitse forums etc. Mijn beslissing is genomen het wordt zeker een W126, SEL of SEC.Uiteraard een V8. Ik twijfelde nog over een W140 maar de gecompliceerde electronica en storingen in de bedrading etc hebben de doorslag gegeven om hiervan af te zien. Dus de jacht is geopend op een W126, intussen al e.e.a gezien maar wat hier te koop staat is het afvoer putje uit Duitsland. Dat betekend import uit Japan, dat is niet goedkoop, maar wel in een zeer goede staat. Wat is jullie mening van een import auto uit Japan, wat ik nu gezien heb is dat deze zeer goed onderhouden zijn en meestal een lage kilometerstand hebben. Visueel in een uitmuntende staat maar is een lage tot zeer lage kilometerstand wel zo goed. Komen dan niet snel problemen met uitgedroogde pakkingen,keerringen,rubbers etc voor de dag. Ik weet niet of er leden zijn met een Japanse import ervaring, graag zou ik dit willen horen.
Groet uit Polen,
Lucas.