Het ligt iets ingewikkelder.
Het ABS systeem werkt met 3 sensoren, het is dus een 3 krings systeem. Beide voorwielen hebben een sensor en in het diff zit 1 sensor op het pignonwielas. De sensor op de achteras heeft circa de halve weerstandswaarde van de voorste sensoren.
Een auto met ASR heeft 4 sensoren, beide voorwielen hebben een sensor en beide flenzen naar de achterwielen hebben een sensor. Deze zitten aan de zijkanten Boven in het diff. Het ABS en het ASR zijn in elkaar gevlochten, beide systemen gebruiken de 4 sensoren.
Je zou kunnen proberen de beide achterste sensoren te koppelen en als 1 signaal aan te bieden aan je bestaande ABS, dat zou kunnen werken, maar ik kan dat niet garanderen.
Een andere mogelijkheid zou zijn een gat in de behuizing te maken waar de standaard ABS sensor zit, en deze over te zetten Van het huidige diff, maar dan moet je wel het pulswiel op de pinonas plaatsen, het pulswiel van een 560, omdat deze aangepast zijn aan de overbrenging. Dat betekent dat het hele diff uit elkaar moet.
Als je een standaard 560 diff kunt vinden, maak je het jezelf een stuk eenvoudiger, alleen het vinden is waarschijnlijk minder eenvoudig.