ja is het ook om zo even te zeggen wat het is ,
neem ik je ook niet kwalijk
de accumulator is eigelijk meer een druk vat met een veer er in en word onder het rijden
op gepompt en als dan de afgeschakeld houd deze wat langer de de druk op het
leidingsysteem om het uit dampen en dampvorming tegen te gaan
maar je hebt het over een modulator ? dat komt me even niet bekent voor
bij de benzine pomp
er zit wel een druk regelaar (of zo iets) bij de spinnenkop met 3 aansluitingen en
een vacuüm slang die in de overdruk van de motor zit
ik heb wat internet adressen gevonden met prima ke - k - tronic info !
http://www.scribd.com/doc/3299223/Bosch ... on-Manual-http://www.hehlhans.de/tipp98-24.htmhttp://www.zeepoort.nl/jetronic/http://www.wochelen.de/W126/lmm_geber.htmik heb zelf nog een andere site
van de koudstartinjector heb ik de stekker al van los liggen en het probleem blijft ,
ik kan me niet voorstellen dat hij uit zich zelf open gaat zonder stroom ,
of moet ik deze helemaal (tijdelijk) verwijderen ?
ja ik bedoelde met de luchtweger , ik heb de 3 pinnentjes gemeten
en aangezien het een potentiaal meter is zou je de zeggen dat de waarden
lineair zouden moet stijgen of dalen op mijn multimeter ,
of zie ik dit dan verkeerd?? ,
als ik meet klopt er niet veel van , de waardes variëren behoorlijk
groetjes bram
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.