Die heeft zwaar weer achter de rug.
Hem zo laten lijkt mij niet zinvol.
Ik zou hem proberen schoon te maken, tot op stevig metaal.
Als er dan niet genoeg overblijft van de slangaansluitingen, kun je ze altijd nog uitboren en er zoiets in schroeven of lijmen:
nippel.jpg
Als het goed is, heeft jouw warmloopregelaar 3 slangaansluitingen.
In dat geval is die bovenop niet belangrijk qua vacuümdichtheid, die is voor de beluchting, er zit alleen een slang aan om te voorkomen dat er troep in komt.
De aansluiting die op jouw foto niet te zien is, betreft waarschijnlijk al een ingelijmd pijpje van steviger materiaal.
Een paar filmpjes over de restauratie van eenzelfde (maar minder aangetaste) warmloopregelaar.
Die geven een aardig beeld over hoe zo'n ding er ook van binnen uitziet.
Demontage:
https://www.youtube.com/watch?v=Mt3kPlaNqrQMontage:
https://www.youtube.com/watch?v=Zq_RqQsqh3EDe drie rubberen koppelstukjes die er aan zitten zijn allemaal verschillend van elkaar.
Twee ervan lijken in ieder geval nog te koop bij Mercedes:
1170780581
https://classicparts.mercedes-benz.de/schlauch-111121170780681
https://classicparts.mercedes-benz.de/schlauch-11113De derde lijkt niet voorradig te zijn:
1170780481
https://classicparts.mercedes-benz.de/schlauch-11111Maar als ik plaatjes daarvan bekijk lijkt die erg veel op 1170780681.
https://www.google.com/search?q=A1170780481&tbm=ischhttps://www.google.com/search?q=A1170780681&tbm=isch
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Optimum aut nihil.