Ik kom paar problemen tegen achter elkaar in korte tijd.
Betreft W126 M117 1986 GEEN LPG!!
Eerst had ik last van sporadische hoge toerental sigaar vervangen probleem opgelost!!
na twee weken auto in eens uitgevallen reden daarvan GEEN VONK!! Ik heb hier op de fourm opgezocht dankzij Leeflang heeft het eerder mooi uitgelegd stappen gevolgd en na bepaalde metingen kwam er achter dat de ontstekingmodule niet meer deed ik heb eentje uit buitenland laten verzenden tussentijd heb ik nieuwe bobine van BOCH,bougies NGK BP6ES, bougiekabelset van BERU, Stroomverdelerkap en rotor van Bosch vervangen daarna de gebruikte ontstekingmodule auto heeft gelijk gestart! Geen enkele probleem juiste meer vermogen gemerkt!!
na een week auto weer sporadisch schuldig voor het schakelen ik hoor de kardan/aandrijfas bonken (dat had ik eerder altijd met cruise control bij een helling of afdaling tijdens het corrigeren zeg maar ik weet het niet of dat normaal is met cruise control??)
De auto gebruikt nu enorm veel brandstof met volle tank 320km bereikt binnen de stad eerder haalde ik rond 450km en ik ruik af en toe ongebrande benzine als ik teveel gas geef minder vermogen dan normaal en hoor ik een Amerikaanse V8 geluid. Schudden doet ie bij alle versnellingen!! En dat is alleen maar bij hoge temperatuur lage temperatuur niks aan de hand!
Versnellingsbak op pijl met draaiende motor paar maanden geleden ververst en de hydraulische olie hiervan is nog steeds schoon dus rode kleur!
Ik vermoed dat iets met spinnen kop afstellen maar kan dat zomaar veranderen? Iemand zoiets meegemaakt?