Zoals jullie met mijn introductie (kort geleden) hebben kunnen lezen en zien heb ik ook een Opel Admiral in mijn bezit gehad. De auto is destijds door mij in 2004 aangekocht voor 2750-, en na 12 jaar stilstand toen tot leven gewekt. Na 2 weer verkocht voor 4600-, en toen een volvo amazon combi gekocht en ook weer verkocht en toen een volvo 245 gekocht (huidige auto). Echter van het weekend zag ik mijn oude Opel op MP staan voor 1200 euro met een kapotte bak. Direct met de eigenaar gebeld en hij vertelde dat de auto kort nadat hij hem van mij kocht de bak in de soep had laten lopen (olie peil), hij wist van olie lekkage af maar geen of te laat aandacht aan besteed. Affijn na 3 jaar moest ie de stalling uit en toen maar een nieuwe bak d'r onder. Ik vertelde hem dat ik heel graag de opel weer terug wil kopen maar wel met een goede bak en voor 1200 euro. Hij ging akkoord en gister heb ik de opel opgehaald. De opel zal de komende jaren weer in oude glorie worden gerestaureerd, gelukkig zit er geen laswerk aan want ik had de auto destijds een zeer uitgebreidde ML behandeling laten geven. Maar de lak is zeer slecht en behoorlijk uitgedroogd maar dat was toen ook al zo alleen nu is het veel erger geworden.
Ik was op zoek naar een 420 of 560SEL maar deze zoekactie wordt voorlopig op een laag pitje gezet. Ik blijf nog wel op dit forum actief maar het zal iets minder worden vrees ik, maar het bezitten van het merk met de ster blijft wel een grote wens maar deze opel was mijn eerste oldtimer waar ik eigenlijk vrij snel na aanschaf mee kon gaan rijden, ik heb een stuk of drie oldtimers gehad die het niet verder hebben gebracht dan alleen maar demonteren en er dan achter komen dat het een hopeloze zaak is. Dus vandaar deze beslissing. Het is minder luxe als een Mercedes maar de opel heeft nu voorgoed een plekje in mijn hart. (lekker sentimenteel hè)
Ik zal wel ff een fotootje plaatsen van hoe die nu is.