Heel makkelijk. Kan zonder brug als je dat zou willen
Met de gastank achterin zou ik eerst alleen de voorzijde verlagen. De achterkant zakt dan automatisch een klein stukje mee.
Als je aan de voorzijde de schokdempers losdraait als de auto op z.n wielen staat
Dan de auto opkrikken totdat de wielen los komen van de grond
Dan vallen de veren er vanzelf tussenuit (soms is een heel klein beetje gepast geweld nodig)
De verlagingsveren er tussen zetten
Auto laten zakken (let op dat de schokdempers goed uitkomen)
Alles vastdraaien en KLAAR
Heb dit vaker gedaan en kan met een beetje geluk binnen een half uur klaar zijn
Bezie het resultaat en rijdt er eerst eens mee.
De auto zet zich dan een beetje. Je kan dan altijd nog zien of je achter ook wil doen
Ik zou zelf voor niet verder dan een cm of 2 zakken. Anders zit je telkens aan de grond (daar heb ik ook soms last van nl)
Altijd leuk... Een type 1 500 met een 300pk 560 ECE motor.