voor de kleine beurs: een tube sikaflex 260 N kopen de pu krachtlijm in het zwart.
een blikje pakken en daar een beetje inspuiten. dan een oplosmiddel voor sikaflex pakken zoals thinner of benzine, en de kit wat verdunnen. Dan een kwast nemen en de ashoes netjes met het kwastje insmeren met die dunne kit. Wel eerst de hoes wat ontvetten. en zorgen dat de ashoes niet aan elkaar kan plakken natuurlijk. Je zult versteld staan van het resultaat.
Die sikaflex 260 N is onder andere namen ook verkrijgbaar van Wurth en nog een paar anderen.
Maar het moet pu krachtlijm zijn die werkt het beste.
Ik heb jongens gezien die er de remslangen mee opknapten die droogtescheuren hadden.Alles is weer als nieuw. en die lijm/kit is overal bruikbaar voor.
Tipje. heb je het op je vingers, heb je thinner in de buurt of remmenreiniger dan kan je het er af vegen. Smeer je het aan je broek wordt hij waterdicht en gaat nooit meer uit de textiel. Vergeet je je handen af te vegen slijt het er in een paar weken wel af.
heb er zelf een keer een tussen lager mee gerepareerd van een buick met 400 pk. heb het lager daarna nooit meer vervangen.Gewoon al het rubber volgespoten met sikaflex en een dag laten drogen. Geloof me als je het een keertje gebruikt hebt blijft je het gebruiken de rest van je leven voor van alles.
Lead me, follow me, or get the hell out of my way.