door Arens » 09 okt 2010, 23:26
hoi bedankt voor de snelle reakties.
De Benz staat bij n garage ( adv nr 376342675 Marktplaats)
500SEL.JPG
Benz wordt verkocht in opdracht van klant i.v.m. scheiding, heeft m uit duitsland gehaald bij Mercedes garage (zegt ie) is misschien van amerikaan geweest die in duitsland gestationeerd is??
De airco hebben ze al afgevuld hij doet t alleen dus niet.
Bij garage waar hij nu staat is hij sinds bezit in onderhoud (2008) is ook invoerjaar
Wat betreft de bekende roestpunten: motorruimte wat lichte roest als je erover heen gaat met je vingers wrijf je het er onderhand al af, rondom lampen/knipperlichten zowel buiten als binnenzijde geen roest, onderkant deuren wat roest van lakschade bij lange na niet zo erg als bij mijn W114, wielkasten zijn goed (op t oog) kofferruimte is droog geen roest wel vettigheid (ml), kriksteunen zien er nog goed uit wel zit er bij alle 4 aan onderkant rubberren plaatjes ong 10 bij 4 en 1 cm dik is dit standaard? Verders onder alle matten gekeken vloer bekleding losgehaald waar t kon ,nergens roest of vocht.
Interieur is verders gaaf bestuurders stoel naar mijn idee n beetje doorgezakt merk je alleen met t instappen beetje schaaf schade op t leer (van t in/uitstappen ?) verders is de hemel strak niet doorgezakt (hangen)
Buitenkant auto is verders in gebruikte staat wat krasjes hier en daar, schaafschade op de bumpers t chroom is verders goed.
Auto rijd goed naar mijn gevoel t kraakt n beetje met remmen (vering) hij schakelt goed op en terug, heb er nog niet mee op snelweg gereden.
Dit waren zon beetje mijn bevindingen van de Benz, iemand nog meer suggesties om op te letten ga waarschijnlijk nog wel terug om hem ook op de brug te inspecteren.
Ga waarschijnlijk ook nog ff kijken bij peters in schaijk staan er ook 2, eentje van mijn max budget ,deze staan ook op Marktplaats
grt richard
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Groet Richard, 500SEL 1985