[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
MBS : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 10:43

MBS

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

MBS

Berichtdoor MBS » 16 okt 2010, 21:46

Dag allemaal,

Ook even op de juiste plek voorstellen.
Onder de nick MBS gaat een 35 jarige schuil wonende in regio Eindhoven. Er staat geen W126 op de oprit, maar daar moet snel verandering in komen.

Al jaren kijk ik met een schuin oog naar de S/klasse. Een jaar of tien geleden actief gezocht naar een W116, maar dat is het toen niet geworden. Daarna wat andere prioriteiten, maar nu heb ik besloten om toch zo´n fijne benzineslurper aan te schaffen. Wordt niet de hoofd-auto, voor vrouwlief en zwikje kinderen staat er een fijne MPV voor het huis. In het bijzonder denk ik nu te gaan voor een V8 serie 2 '85/'86. Kijk nog wel of ik er LPG in gooi, in eerste instantie niet denk ik nu. Het is volgens mij ook goed voor het milieu als de olie op is, dan moeten we wel overstappen op re-newables. En ik help graag mee om de olie/benzine op te maken.

Oh ja, ik ben geen techneut, dus heel veel verder dan de bekleding stofzuigen kom ik niet als het om onderhoud gaat. Ook ik ben dus benieuwd of iemand in de regio Eindhoven een garage kent (los van MB dealer) waar ik voor onderhoud langskan. Maar goed, daar had ik een aparte post voor geplaatst in "Algemeen". Net als Jeremy dus op zoek.

Groet,

MBS
MBS

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
LPG: Nee

Re: MBS

Berichtdoor Rik » 16 okt 2010, 22:25

Welkom en succes met je zoektocht naar een mooie 'S'.
500SEL
Rik
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: MBS

Berichtdoor Sterretje1968 » 17 okt 2010, 18:10

Hoi "MBS",

Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.

TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Groetjes, Rene.
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen