Dag allemaal,
Ook even op de juiste plek voorstellen.
Onder de nick MBS gaat een 35 jarige schuil wonende in regio Eindhoven. Er staat geen W126 op de oprit, maar daar moet snel verandering in komen.
Al jaren kijk ik met een schuin oog naar de S/klasse. Een jaar of tien geleden actief gezocht naar een W116, maar dat is het toen niet geworden. Daarna wat andere prioriteiten, maar nu heb ik besloten om toch zo´n fijne benzineslurper aan te schaffen. Wordt niet de hoofd-auto, voor vrouwlief en zwikje kinderen staat er een fijne MPV voor het huis. In het bijzonder denk ik nu te gaan voor een V8 serie 2 '85/'86. Kijk nog wel of ik er LPG in gooi, in eerste instantie niet denk ik nu. Het is volgens mij ook goed voor het milieu als de olie op is, dan moeten we wel overstappen op re-newables. En ik help graag mee om de olie/benzine op te maken.
Oh ja, ik ben geen techneut, dus heel veel verder dan de bekleding stofzuigen kom ik niet als het om onderhoud gaat. Ook ik ben dus benieuwd of iemand in de regio Eindhoven een garage kent (los van MB dealer) waar ik voor onderhoud langskan. Maar goed, daar had ik een aparte post voor geplaatst in "Algemeen". Net als Jeremy dus op zoek.
Groet,
MBS