Ik heb de Mercedes net een week en er is weer een probleem(pje) tevoorschijn gekomen..
Gisteren toen ik met de auto weg wilde, deed ik het volgende:
1. Deed de deur open en 2, wilde de motor starten maar hij weigerde te starten.. Hij deed niet eens moeite want de startmotor hoorde je niet werken.. Alle lampjes en meters op het dashboard deden het evenals de kop en achterlampen wel. Na een paar keer de sleutel omgedraaid te hebben starten die in één keer zonder problemen en liep als een zonnetje.. Ik de motor weer uit zetten om het vervolgens opnieuw te proberen en ook deze keer starte hij zonder enige moeite..
Toen straks reed ik even langs m'n vriendin en de Mercedes starte zonder problemen en ook op de terugweg was het starten en lopen (rijden ). Eenmaal thuis aangekomen was ik toch benieuwd of die na het afzetten ook meteen weer aan zou gaan. En toen had ik weer hetzelfde gezeik dat de motor niet wilde starten en de startmotor er ook geen moeite voor wilde doen.. Ook deze keer na een paar keer de sleutel omgedraait te hebben starte hij weer zoals het hoort.
Hoop dat het een kleinigheidje is en dat er iemand is die weet wat ik moet doen om dit tot de verledentijd te bestempelen.
Groeten, Rookie
PS: Ik denk zelf dat het de bougies en de bougiekabels zijn ???