door Emirson » 12 nov 2010, 22:36
haaaa ha ha ja,
ik hou niet van opscheppen, maar nu moet ik echt vanalles melden,
Ik ben een monteur, afgestudeerde monteur, maar ik heb zelf nog nooit met V8 gewerkt,
alleen 4 cylinders,
ik weet genoeg over auto´s ik heb er zelf veel in gehandeld en als handelaar moet je wel wat weten,anders kun je beter niet handelen,
ik heb zelf voor veel mensen van distributie tot motor revicies gedaan, En taal fouten hebben geen invloed op hoe ik een motor repareer, Voor de mensen die op mijn spellingsfoutjes gaan letten,
Voor de renault auto´s waar ik een hekel aan heb, maak ik tegenwoordig zelf speciaal gereedschap, van carter plug opener tot distributie op tijd zetten, en de spieloos nokkenassen aanpassen plus krukas,
ik heb meschien wel net iets over de 1000 auto´s gerepareerd,
heb zelf meer dan 100 auto´s in 2 jaar op me naam gehad, puur voor de hobby om te sleutelen,
alleen dit is mijn eerste V8!!! nognooit met V8 gewerkt,
En als ik hier iets vraag, is dat niet altijd om de reden dat ik het niet weet, maar om er zeker van te zijn,om een bevestiging, dat er olie uit de auto kan komen, ja dat heeft meschien wel duizenden oorzaken,
Wat is nou bij Mercedes W126 motor de ervaring, elk motor kan de zelfde probleem hebben MET EEN HEEL AFWIJKEND PROBLEEM!!!
Vandaar dat ik vraag,meschien dat iemand hier hetzelfde probleem heeft en het mij weinig gaat kosten, Of een onnodige revisie!!!
Vertel mij niet dat jij 10 000 000 PROBLEMEN UIT JE HOOFD WEET EN 1 000 000 000 000 000 OORZAKEN OOK UIT JE HOOFD WEET!
Gewoon onzin!!!
Ik ken genoeg garage´s waar top monteurs werken DIE OOOOOOOKKKKKK FOUTEN MAKEN
DIE OOK NIET ALLES WETEN!!!!
JIJ BENT PERFECT??? Nouja Geloof het maar, Hoe onrealistisch het ook is!!! je mag geloven waar je in wilt geloven!!! we leven in een vrije land, MET Talloze beperkingen!
Dit lid is permanent verbannen!!!