hey felix,de zijn genoeg andere mensen die wat schrijven,
reageer aub niet,ik heb geen interesse in jou reactie´s
ik heb 2 500SEC eentje voor om opknappen eentje zonder kenteken,
maar moet ik dit nou allemaal uitleggen aan een V.....?
Je trekt al conclussies zonder de verhaal van 100 kanten te kennen,
voor de ene auto vraag ik info advies en ander ook, ik heb deze erbij gekregen bij de andere SEC, dus mag ik zelf bepalen wat ik wil vragen,
ga de mensen waar je enorm van houdt uitmaken voor troll, en je zelf ook!
JE KAN MIJ ALLEEN MAAR VOOR TROLL UITMAKEN, MAAR JE KAN ME GEEN TROLL MAKEN, EN DAT ZAL IK NOOIT WORDEN,
Ik weet dat het vaak niet mee zit in deze wereld, en dat je je negatief energie op anderen moet afreageren,
Je was vroeger gellukkig, maar jaar na jaar ben je gaan beseffen dat je waardeloos was,en nogsteeds bent,
En dat besef heeft je tot vandaag,en morgen tot in de toekomst je leven v....n.... en niet alleen daar bleef het bij, je werdt steeds achterlijker steeds lelijker je bent na een tijd gaan besseffen dat je niks had te verliezen, KIJK IN DE SPIEGEL JE ZELF AAN,EN ZEG TEGEN JE ZELF WAT JE VAN JE ZELF VINDT ZONDER TE LIEGEN,,,,, NOU DAT IS DUS DE PROBLEEM DIE JE HEBT,,,,
Daar heb ik niks meer te maken,
ik heb niks met jou geldproblemen te maken,daar zul jij zelf onder leiden,ik niet,
Ik zal ook niet eens omkijken als de lichaam het heeft begeven,OUT OF ORDER,
Je zult altijd Eenzaam zijn! hoe dan ook, en met de dood Zul je heel goed voelen hoe eenzaam je bent,
Ik ben dankbaar voor mijn leven,als ik mensen zie die het leven niks vinden,
en Keer op keer,komen er mensen langs die laten zien hoe levenloos en ongellukig ze zijn,
Ik zoek geen mensen die z´n levenloos leven met mij willen delen,
Het doet mij geen pijn om verwijdert te worden,enof aangesporken te worden met het kwaad,
Ik leef niet in deze forum!!! ik leef ergens anders dan deze plek,En wat er hier wordt gezecht Hoor ik niet eens, Om preciezer te zijn het doet mij nikssssss!!!
Dat ik op jullie reageer is niet omdat ik kwaad ben
Ik moet er eerlijk bij zeggen, soms vindt ik het wel grappig,de mensen op forums die als malloot gaan reageren en anderen voor malloot uit gaan maken,
Zoek de 10 verschillen ken je dat,
Tussen ons bestaan meer verschillen, zoek de triljoen verschillen per nano opervlakte,
Bij mij kan je van het positiefe verschil uit gaan,
ik ben leven loos jij bent levenloos wij zijn levenloos, wie niet?
Felix ik ken die naam,is een leuke jongen, maar waarom noem je je zelf felix? of hebben je ouders dat zo bedacht, Uuuuu wat zullen we hem noemen, jaaaa GEFLIKS