Hallo hobbygenoten,
Zijn er mensen die dit probleem wel eens zijn tegengekomen of er een idee erbij hebben? Ik denk een lastige omdat het niet structureel is.
Even kort mijn probleem, hier de feiten:
Het is nu
precies 3 keer voorgekomen in de afgelopen 2 maanden.
De auto start automatisch op benzine en na een km of 2-4 schakelt die over naar LPG. En dan doet zich het probleem voor na 6km slaat de auto af.............@^&$&(**(&^*(&&
Maar na een minuut of 5 (starten/wachten) slaat de auto aan en rij je probleemloos weer dagen/weken rond.
Vandaag gebeurde het voor de 3e keer maar ik voelde dat de auto na 5 km "hikte" op gas en dus schakelde ik terug op Benzine in de veronderstelling dat het probleem zich voordeed bij rijden op gas. Helaas, na terugschakelen op benzine sloeg de auto na 6km af. Na een paar minuten wachten en een paar start pogingen uiteindelijk gestart en zonder problemen naar het werk gereden.........
Typische is dat dit al de 3 keren op de zelfde plaats is gebeurd (route van huis is altijd het zelfde). Weersomstandigheden lijken ieder keer anders, 2 maanden geleden was het 15 grd met zon en nu 2 grd met motregen.
De wagen heeft in de afgelopen 2 maanden bij 2 bezoekjes aan de hobbywerkplaats een mega grote beurt gehad. Bougie's (kabels, olieen, filters, afgesteld etc etc...) Luchtweger vervangen, injector rubbers/behuizing vervangen etc etc etc.....
Ik heb geen idee.... wie wel....