Dag allemaal,
Even een kleine inleiding over mezelf.
Ik ben John van Haren woonachtig in Brabant ben 21 en heb mijn grote trots een W126 (260SE) uit 1987. Ik rij de auto al sinds augustus ongeveer en in het begin wilde hij wellens stotteren, dit verdween wel zodra ik een keertje het gas intrapte.
Nu sinds een tijdje begint hij raardere dingetjes te vertonen, om te beginnen met het langdurige stotteren bij het berijken van de 80 graden (dus van koud naar bedrijfstemp werkt hij goed) gaat hij inhouden bij het optrekken en het lijkt dan ook alsof hij maar op 5 poten loopt. Dit is echter na een 5km/10 min rijden weer over. Dit deed hij een tijdje maar opeens leek het verholpen.
Maarnee er is nog een probleem bijgekomen. Nu blijft de auto continu 1500/2000 toeren draaien. in de N of P stand. Maar zodra ik deze nu in D of R wil zetten valt het toerental zodanig terug dat de auto bijna of afentoe zelfs helemaal af slaat. Dit doet de auto nu continu. Dus warm of koud is geen verschil.
Ik hoop dat ik mijn probleempjes duidelijk omschreven heb. Ik heb ook al een aantal nachtelijke uurtjes doorgebracht op het internet om een juiste oplossing te vinden. Maar de meeste oplossingen zijn @ een 380 en groter (dus V6/V8?) een totaal andere motor dus.
Ik heb verder onder de klep nog niets los gehad. Mocht er iemand een idee dan ben ik erg benieuwd hiernaar.