goede dag mensen .
ik ben in het bezit van een 380SEC uit 1983 en heb nu besloten volgend jaar gas in te gaan bouwen.
maar nu zit ik me te bedenken dat het volume van me koffer bak aardig gaat slinken als een 100 of 120 liter tank ik leg.
ik kan ook gaan voor een ring tank maar als ik het niet verkeert heb zou dat maar 56liter wezen?
en daar haal ik niet zoveel km mee.
wat zal het aantal km wezen gemiddeld op een tank.?
aangezien ik toch een aardig stukkie wil kunnen rijden op een tank dit wegens vakanties enz en graag me reserve wiel in de auto wil houden(is ook wel handig op vakantie),
zat ik me te bedenken zal het ook mogelijk zijn op 2 ring tanken(samen 112liter) rechtop aan de rechter en linker zijden van kofferbak te kunnen plaatsen.
dan hou ik toch de diepte van de kofferbak dit heb ik echt nodig voor de kinderwagen.
(ben net maandje papa
)
en aangezien ik ook graag nog gewoon op benzine wil blijven rijden vind ik het ook geen optie om de gas tank op de benzinetank zijn plaats te plaatsen.
nou ik hoop dat er wat lief hebbers met me mee willen denken of dit mogelijk zou zijn of misschien een andere mooie oplossing kunnen vinden.
want ik ben echt aan de koffer bak volume gehecht.
nou ik hoor graag reacties en oplossingen enz van jullie.
grt jan amsterdam