nou het is wel kras bestendig maar niet zo als de epoxy.
je moet toch echt voorzichtig blijven.
epoxy is gewoon keihard,kras vast en kan tegen een stootje.
ben zelf schilder geweest en spreek dus uit ervaring met de jacht lak.
ruwa jacht lak is wel het beste als je jacht lak gaat gebruiken en is al hoog glans.
ik keur de jacht lak niet af,maar er is altyd beter.
de epoxy dus.
ik heb meerdere hobby s waar onder de lucht druk sport en heb zelf een kolf gemaakt voor een 30 jaar ouwe sheridan blea streak c02.
was gewoon om ff te proberen met een stukkie red cedar.
heb de kolf 3 lagen gebeitst en dan geschuurd om meer tekening tekrijgen toen weer gebeitst en toen afgelakt met ruwa jacht lak.
maar moet zeggen ik had beter de epoxy kunnen nemen.
want op de jacht lak krijg je toch wel krassen.
en ik ben er echt voorzichtig mee.
vergeet niet dat op het midden console veel gebeurt.(niet alleen je vingers komen er aan)
en bij je contact zitten de sleutels dus ja..
maar als ik hoor 30 lagen
30 lagen is meer dan 15 mm dik,zo dik is niet eens de hout inleg zelf.
weet niet hoe dik je het er op wil hebben maar 5 a 6 lagen is meer dan genoeg.
je kan zoveel doen als je zelf wilt natuurlijk.
maar als je teveel lagen er op doet kan je er donder op zeggen dat je op de scherpe kanten of randen stukken(jes) zullen afbreken/brokkelen.
nogmaals jacht lak is echt prachtig!!!
maar er zijn zeker betere opties en die heb ik dus genoemd.
maar succes met je interieur ,ik heb bij mijn SEC ook het gehele interieur er uit gehaald en vervangen voor alles zwart en leer.
en moet zeggen het is vrij tyd rovend.
maar houd je van de straat.
grt jan amsterdam
foto is niet in de afgelakte staat,alleen de beits.
moet maar is een foto van maken van afgelakte staat.
die is woouw
.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.