Beste W126 liefhebbers,
Ik ben bijna het vertrouwen verloren in mijn auto.
Hij slaat -met koude motor- af na een paar honderd meter gereden te hebben. (edit: dit is altijd met een lage snelheid dwz onder de 40 km p/uur)
Inmiddels is er al het nodige vervangen: bougies, rotor, bobinekabel, verdeelkap. CO is ook al meerdere keren bij gesteld (is vanochtend wat 'rijker' gezet) en de bougies zijn opnieuw gesteld (was 0,4 is nu 0,6 mm)
Ontsteking is goed, staat keurig op 12. (vanochtend gechecked)
De auto rijdt ook op LPG maar het probleem komt voor bij zowel op benzine rijden als LPG. De auto start na het stilvallen wel en daarna heb ik er vrijwel de hele dag geen last meer van. De mensen van Klasse Klassiek gaven eerlijk toe dat ze het niet weten wat het kan zijn.
Oja, als ik de auto start en de ruiten ga krabben (helaas moet mijn oude dame buiten slapen) dan hoor ik na een minuut of 6 a 9 de choke afslaan (hij mindert dan zijn toeren). Stationair loopt de auto goed. Dan rijd ik weg en meestal valt de auto na zo'n 400/500 meter stil. En altijd met een berg andere auto's achter me
Wie weet wat dit kan zijn? Ik durf nu bijna niet met de auto te rijden want ik ben steeds bang dat ik weer midden op een kruispunt stil val!!!:S
Als iemand het weet dan hoor ik heel erg graag de evt. oplossing!!! (jawel, echt heel erg graag!)