Beste forum leden,
Ik heb net een lange ritje achter de rug van ong. 3800km, en het was perfect, maar...
Voor het vertrek heb ik duo ventiel "gerepareerd" met “goede” tweedehands onderdelen en blijkt goed te zijn, want het was -15 dus kon ik niet goed beoordelen.
Maar het blijkt toch een kant continu te verwarmen. Ik kon geen schuurtjes in de rubber ontdekken of andere afwijkingen behalve dat ene rubber iets harder is dan de andere, en dat heb ik aan de ouderdoom verwezen.
Ik kom om een idee om membranen omwisselen en nu blijkt aan de andere kant te verwarmen, dus het ligt aan de rubber membraan maar wat is de fout? Het lijken helemaal hetzelfde en er zijn geen scheurtjes te ontdekken. Wat zou het zijn?
Volgende probleem was airco. Die was leeg en heb ik laten vullen, maar het werkt niet goed.
Het kan ook aan het weer liggen( het was te koud) maar ik heb buiten thermometer met de hand opgewarmd zo dat ik airco kan aanzetten. Airco springt aan, maar blijft niet draaien langer dan 20-30 SEC. en dan gaat ie uit. Is er nog ergens een temperatuur sensor die invloed heeft op werken van airco? Of ligt het probleem ergens anders ?
Groetjes