door Coco » 09 maart 2009, 18:46
Als de auto op gas loopt;
Aangezien de accumulatour de zaak op druk houd lijkt het mijn sterk dat het daar aan licht omdat de auto met koude motor wel meteen aanslaat,dus de hele nacht heeft de benzine de tijd gehad om weer terug naar de tank te lopen als de accumulatour kapot is.
Maar de auto spring juist met een koude motor direct aan,en met een warme niet,dus de accumulatour en druk op de leiding is goed.
Probeer de auto met warme motor te starten op benzine in plaats van op gas,start de auto dan wel direct dan denk ik dat hij dubbele brandstof krijgt op gas.
Ik zou het eerder zoeken in de stationairregelaar dat deze niet geheel afsluit,omdat te controleren moet je het stekertje wat aan de stationairregelaar eraf trekken zodat er geen extra benzine wordt toegevoegt.
Als de auto niet op gas loopt;
Zou ik het zoeken in de condesator die aan de onsteking zit als deze warm wordt is hij kapot met het gevolg dat de auto slecht start door middel van te weinig vonk.
Probeer als de motor warm is een bougie eruit te draaien en naar de vonk te kijken of deze normaal vonkt tijdens het starten.