door Eddysan1 » 17 apr 2011, 00:35
Problemen opgelost, vandaag hebben we een nieuwe bak eronder geplaatst, gehaald bij de hobbywerkplaats in Zutphen, kwam uit een 500SEC, keerring vernieuwd en deze eronder gebouwd, autobak moest verwisseld worden omdat deze geluid produceerde, oliepomp liet Hans ons weten, nog steeds dezelfde problemen als voorheen, geen vermogen, daarna hebben wij de lamdasonde uitgeschakeld omdat de nieuwe motor geen lamdasonde had, dus de groene kabel naast de bestuurders kant van het kastje afgetrokken, en opeens hadden we power, nog niet helemaal hoe het zijn moet, maar maandag gaan we de motor geheel opnieuw afstellen, co enz enz ,moet natuurlijk afgeregeld worden zonder lamdasonde, zodat deze wel beter loopt, alleen moeten we nog de aandrijving van de 500SE overzetten, heb nu nog de aandrijving van de 4.2 SE eronder, autobak reageerd nu anders met de 500SE erin, dit gaan we weer volgende week doen, hierbij wil ik iedereen bedanken die mij bijgestaan hebben om mijn probleem te verhelpen, vanaf volgende week ga ik weer lekker toeren met mijn MB
LPG moet er nog ingebouwd worden, eerst even kijken hoe deze blijft lopen op benzine, daarna gas erin