Helaas, tot op heden niets van Klasse Klassiek gehoord. Ik heb ze gevraagd waarom ze niet kitten terwijl Mercedes aangeeft dat het wel moet.
Ik ben inmiddels ergens anders geweest met de auto en daar werd meteen gezien en gezegd dat de ruit er niet goed in zit en dat er gekit moet worden. Of te wel, het gaat opnieuw gebeuren!!
Wel kom ik tot de conclusie dat Klasse Klassiek tot op heden niet datgene doet wat je zou mogen verwachten. Ik ben inmiddels dik € 1000,- verder en het enige dat goed gegaan is zijn de stuurstangen die vervangen zijn. De auto rijdt daardoor echt beter. Maar helaas de andere zaken zijn niet goed of niet volledig gebeurd:
* Raamrubber acherruit zit scheef
* Niveauregeling nagekeken, auto staat nog steeds scheef (zie ander topic)
* Raamsnorren vervangen, toen ik de auto kwam halen zaten die bij de achterruiten niet goed, zelf aan de slag gegaan om dat weer recht te breien
Al met al dus een hoop geld verder maar geen oplossingen en ook geen antwoord. Met betrekking tot het raamrubber van de achterruit is de auto er inmiddels drie maal geweest dus ik heb ook genoeg ruimte op herstel geboden. Ik laat nu een en ander ergens anders doen. Dat zou toch echt niet nodig moeten zijn. Ik ben benieuwd of ik hier een reactie op krijg