Gisteren heb ik de stekkers losgetrokken en het resultaat was een iets lager toerental maar nog lang geen 600 rpm. De sensor zat bij mij, zoals op de foto te zien (foto 226, 228 close up), rechts achter op mijn blok. Hans jij schreef iets over doorverbinden. Wat bedoel je daar precies mee, doorverbinden met.......? Moet ik die 2 stekkers contact laten maken met de massa? Kan ik daar niet iets mee kapot maken?
Zelf dacht ik om de stekkers door te verbinden met de temp sensor voor op mijn blok, ik weet dat die wel een goede indicatie geeft van de temperatuur. Kan dat?
Op foto 229 staant ook nog 2 stekkers die als het goed is te maken hebben met stationair.
Wie weet waar het stekertje in de grote cirkel voor is? Als ik die loskoppel gaat hij hoger stationair lopen.
De kleine cirkel heeft te maken met de koudstart injector. Wanneer ik deze loskoppel merk ik geen enkel verschil. Ook niet als de motor koud is... is dat normaal? Het lijkt me logisch dat je verschil in toeren zou moeten merken wanneer je die injector tijdens koude start afkoppelt. Er wordt immers geen extra brandstof ingespoten... of klopt dit niet?
En als laatste, waar dienen de stekkers voor die op in de cirkel van foto 0205 staan?
Bedankt voor het mee denken!
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.