er is ook nog wel wat aan af te stellen.
die van mij is ook niet helemaal lekker, ik heb hem bij ATR in Montfoort laten afstellen toen werd het iets beter maar nog steeds niet helemaal top.
maar voordat ze hem daar af wilden stellen was hun eis dat eerst de olie + filter ververst werd, de motor helemaal goed afgesteld werd en de vacuüm en de ontsteking werd nagekeken, dat heeft ook allemaal invloed.
er zitten beklede schijven in en die worden door de tand des tijds wat harder en daar gaat hij niet beter van schakelen.
als het helemaal erg wordt begint die bekleding af te brokkelen, dat merk je als hij in zijn achteruit begint te gieren, dan is het einde oefening.
maar om te beginnen is het verversen van de olie en filter een goede tip, en zorg er wel voor dat alle olie er uit gepompt wordt, als je alleen de aftapplug losdraait blijft de omvormer vol zitten met olie ( ongeveer de helft )
die van mij schakelt nu acceptabel, als hij warm is wat beter dan koud, en ik blijf er maar mee doorrijden totdat hij echt aan revisie toe is, zal met mijn 40.000 per jaar wel niet zo heel erg lan meer duren denk ( hoop
) ik.....