Er zijn zo van die standaard dingetjes zoals;
Oliedop er af en zien of er veel bagger en sludge in het gat te zien is.
Motor moet rustig lopen warm.
Geen zwart aan de bumper bij de uitlaat en geen uitlaat zwart en vettig van binnen aan de pijp.
Vloeistoffen helder, koelwater tankje schoon van binnen
Remolie helder.
Bougiekabels netjes en zonder tapejes.
Motor niet glimmend en druipend van de WD40
AC werkend, vaak staat er AC moet nog bijgevuld worden

. Liefst r134a vulling.
Proefrit maken, als de verkoper met allerhande uitvluchten niet wil dan laten staan.
Bij het starten eerst zien of alle controle lampjes branden. let op de ABS!
Men noemt reparatie van ABS het lampje eruit schroeven
Automaat moet soepel en zonder stoten werken.
Kachel en bediening checken tijdens rijden, crouse control, ramen stoelen etc checken.
Ik zou wel een aankoop keuring doen als je niet zo technisch onderlegd bent.
Als er dingen niet werken is dat niet zo een probleem maar je zult zelf moeten inschatten wat je kunt om het zelf of laten te repareren. Als de prijs van de slee maar goed is voor wat waar jij happy mee bent.
Alex.