[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
zijn motorische aanpassingen bij LPG noodzakelijk? : LPG Specifiek - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 27 apr 2024, 09:04

zijn motorische aanpassingen bij LPG noodzakelijk?

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Moderator: Neerven

Re: zijn motorische aanpassingen bij LPG noodzakelijk?

Berichtdoor Sisitop » 03 apr 2011, 09:02

voor en tegen standers voldoende, luister naar je eigen financiele situatie en als je het doet doe het dan meteen goed.
Ik rij al 30 jaar op LPG en heb er geen nadeel van kunnen ontdekken.
Ik kook trouwens ook op LPG en mijn BBQ werkt er ook prima op.
Het is gewoon een goedkope manier van rijden. En alles staat of valt met het onderhoud en instaleren. Onze oude bakken kwamen vroeger om de 7500 km bij de garage binnen voor onderhoud. Nu rijden we met gemak 20.000 km en beginnen dan te zeuren dat hij niet zo lekker meer loopt en je net nog nieuwe bougies geplaatst hebt. Gewoon eens wat extra onderhoud plegen voorkomt een heleboel ellende. Een verdamper gaat ook geen 5 jaar mee en heeft ook onderhoud nodig. Dus kijk naar je knip en beslis voor jezelf.
Veel succes met je keuze.
Lead me, follow me, or get the hell out of my way.
Avatar gebruiker
Sisitop
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 312
Geregistreerd: 04 jun 2010, 07:14
Woonplaats: Rijsbergen
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re: zijn motorische aanpassingen bij LPG noodzakelijk?

Berichtdoor JeePee » 11 jun 2011, 22:33

Ik rij zelf al een tijd op LPG en weinig tot geen problemen.

2 jaar een kadett op LPG gehad
3 jaar een Fiat tempra op LPG
1 jaar een oldtimer kadett op LPG
een half jaar een Mercedes 280S uit 1974 op LPG gehad deze heeft een kennis overgenomen en is er al 4 jaar tevreden over.
Zelf net een Mercedes W126 280SE gekocht op LPG en met een Flash-lube systheem erop
ik vind het geweldig rijden en nog goedkoop ook.
daar tegenover moet een benzine auto 1 op 16 rijden om de kosten op LPG het zelfde te laten.
JeePee
 

Vorige

Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten