Beste hanz,
Snap dat het voor iedereen een beetje vaag word
Voor ons zelf ook, we vermoeden dat het nog steeds ligt aan het feit dat de tank leeggereden is. En omdat de tank leeggereden is zijn de benzine filters vervangen behalve die van de tank zelf. Die schijnt er ook te zijn alleen kunnen we die niet echt vinden. Wel zijn die dingen rechts achter allemaal vervangen die twee benzine pompen en filter meen ik dat er zit.
En omdat het een beetje samenloop van omstandigheden is, tank leegrijden benzine pomp stuk is het allemaal erg verwarrend. Maar stel we hebben het over de afstelling van die klep, is hier een kastje/benzinerelais die dit regelt, die hoogte zeg maar? Of kan dit alleen mechanisch worden gesteld?
Want het blijft natuurlijk vreemd dat de auto van de een op de andere dag niet meer op benzine loopt, want ook tijdens het rijden op gas overschakelen op benzine loopt de auto niet.
Het liefst sluiten we zelf even het een en ander uit, en omdat vaak dat benzinerelais kapot gaat valt dit nog te proberen toch?
Heel erg aardig van die hobby hut enzo, enkel is dat voor ons nogal een stuk rijden dus als we er echt niet meer uit komen kunnen we er wel een keer heen rijden, maar mocht het op te lossen zijn door zelf eerst eens aan de gang te gaan door tips/advies is dat voor ons wat handiger. Wil je daarmee ook niet beledigen ofzo, en alle hulp stel ik ook zeker op prijs. Maar liever hoor ik wat tips om een paar dingen uit te sluiten.
De bobine bougiekabels bougies etc, is recent vervangen. De bougies (1000km) pas nog en de rest tijdens inbouw LPG ongeveer 10.000km geleden.
groeten arie