Bedankt voor al de tips, morgen gaan we zoeken.
Bij de wielkuipen is hij niet rot, heb de achterbank vanmiddag gedemonteerd.
Oh ja, ik heb een schuifkanteldak erin, maar deze lekt niet heb ik het idee, heb ik allemaal bekeken toen ik het geleidingsysteem heb vervangen.
Bij de achterbank het ruggedeelte bij demontage ervan, zit daar een soort dus schuimrubber wat daar orgineel hoort te zitten en die is van boven naar onder zeik nat.
Dus denk toch een beetje aan de achterraam.
Als ik de onderkant bekijk bij het raam vanuit de koffer zie ik wel een slechte plek zitten, dat W126 kwaaltje. Maar is daar geheel droog ook in de koffer kurk droog.
Zou toch aannemen dat als die bij het achterraam zou lekken de koffer ook nat moest zijn.
Maar indd heb eerst zoek tips genoeg.
Is echter net gebeurt bij die vloedgolf wat uit de lucht kwam gisteren.
Zal eens zien of ik de boel weer droog krijg.
Iemand daar een idee over.
Zat zelf te denken omdat ik nu toch genoeg ruimte heb achterin om er zo'n bouwdroger in te zetten, wil geen vocht in de auto houden dus denk dat wel een optie is.
De gieter sla ik even over Douwe sta ik buiten te gieten zie ik niks, ga wel even door de wasstraat.
( en je weet het -- laat je iemand gieten doen ze het toch net weer op de verkeerde plaats )
Ga altijd door de wasstraat 1x in de 2 wk en nooit lekkerij.
Net of ik niks anders te doen heb
Groetjes en alle tipes en advies blijven welkom.
Mijn zoektocht de uitkomst zal ik ook vermelden, ook al hoop ik dat de jouwe droog blijft.