Vanmiddag even een ritje zwolle-venlo, alles ging lekker was er met 1,5 uur, echter 6 km voor venlo wilde ik wat gas bijgeven op de snelweg,en toen vloog de toerenteller door naar zo'n 4500 toeren (gebruikte NIET de kickdown!) en de auto versnelde niet, als ik het gaspedaal zeg maar aaide kwam de auto gewoon langzaam op gang, heel rustig en voorzichtig naar de plek van bestemming gereden, olie gepeild van bak, niets mis mee, even op parkeerplaats daar in de R en flink gas... weer brullen (ong 4500 toeren)en heel langzaam naar achter rijden,netzo als bij een handbak waarvan de koppelingsplaat helemaal op is, ..vooruit in D idem,auto uitgezet en ondertussen daar de zaken afgehandeld en dacht...dikke shit nu weer naar zwolle, zal wel laat id avond worden, wegenwacht/trein??
Maar goed, auto gestart en reed weg net zoals anders, gewoon gas geven, lekker doorgereden op de snelweg en zelfs in 1.15 min weer in zwolle...vind het erg vaag,niet weer gehad, maar ben wel heel blij dat ik gewoon thuis ben gekomen.
Maarrrr ....wat kan dit nu zijn of zijn geweest, wil over 1,5 week een rit maken naar cochem in deutschland...