hoi, naar aanleiding van mijn doorgebrande rotor, ben ik op zoek gegaan naar de oorzaak.
ik kwam uit bij een te hoge kOhm waarde op de kabels 1,4 ipv 1.0.
nu heb ik nog wat oud spul liggen en wat nieuwe bougiedoppen en ben dus maar aan het meten geslagen.
1 nieuwe bremi kabel gaf 1.13 kOhm
1 -------bosch kabel gaf 1.21 kOhm
1--------beru --------- 1.65 kOhm
bij deze kabels staat op de bougiekap dat hij voor 1 kOmh is.
er zit bij mij momenteel een bremi set op wat gemiddeld 1.4 kOhm geeft.
als ik de kabels zonder bougiekap maar wel met verdelerkap meet dan is alles het zelfde
te weten 0.0 kOhm.
mijn vraag is als de afwijking 0,4 kOhm is,is dit dan genoeg om je rotor binnen 15xxxkm te slopen of heb ik een ander probleem.
ik rij trouwens altijd rustig en mijn toeren overstijgen de 2000rpm bijna nooit.
mvg frank380