door EmileW124 » 20 okt 2011, 09:52
Hoi Rene, hij heeft bij hans in zutphen gestaan al. daar is die rijdend binnengekomen voor een diagnose omdat die onregelmatig liep op gas. Oude bougie was gewikkeld met tape wat ik al raar vond. Nieuwe schroefdraad is door hans ingetapt. volgens hem moet daar iets hebben gezeten wat die met in en uitdraaien los is gekomen. Wat ik gezien is dat stukjes schroefdraad van de blok er aan hingen dus bougie zal ooit scheef hebben ingezeten en wellicht dat een stukje van de schroefdraad naar binnen is geraakt. Auto maakt nu een hard tikkend geluid en heeft bij cylinder 2 maar een compresie van een bar. Wat precies de oorzaak is nog de vraag tot deze open is gemaakt. Hij is bij Hans al open geweest en vonden niks verdachts uitzien. Puur na compresie meting denkt men dat er minimaal een klep krom moet zijn momenteel.
Heb hem opgehaald puur omdat ze het daar wilden uibesteden en de kosten tussen de 1200 en 1500 zou bedragen mits het mee zou vallen.
Nu heb ik hier kennisen die dit dus al vaker uitgevoerd hebben en voor minder het wilden repareren vandaar de rit per ambulance
Hoeveel pech kan een mens hebben
emile