Ja, de rubbers van de injectoren zijn binnen, en passen.
De o-ringen rondom de kunstof modules waar de stalen injector met rubbers invalt waren niet besteld...
Die komen nu hopelijk van de week.
Ik heb de makkelijkste injector losgehaald. Dan hoefde je net niet de leiding van de spinnekop weg te halen.
Uurtje werk, de rubberen toevoer slang zat vast.
Daarna, moet je de injector voorzichtig met de kop in de bankschroef zetten, en de rubber met een zware schroevendraiier er voorzichtig afschuiven.
Die zit behoorlijk vast. Even voorzichtig wrikken dus.
De rubbber was nog flexi, maar als je inknijpt zie je haarscheuren.
Volgens mij niet genoeg om op te lekken, maar je weet maar nooit.
De o-ringen waren gaar, en vallen uit elkaar.
dus: zowel rubbers als o-ringen bestellen.
-Als je eerste injector losthaalt met de imbus, en dan de voedings luchtslang loshaalt/trekt, trek je alles met kunstof huls en al eruit.
Dus: Eerst de luchttoevoerslang los, dan de imbus los, en dan kan je kiezen: Injector met rubber uit de kunstof huls, of alles in 1 keer.
Zit wel een hoop vuil rondom de kunstof huls. Heb ik voorzichtig weggeveegd, zodat het niet in de motor valt.
Ik zal van de week fotos maken als ik alle onderdelen binnen heb, en wat nummers van onderdelen. Pas op met bouwjaar/chassis numer though.