Zoiets dacht ik idd ook al.
Naja, ik heb hem nu schoongemaakt en in de zinkspray gezet, hij werkt wel nog naar behoren volgensmij dus we zullen zien.
Toen ik op het filter blies moest ik even wat harder blazen en ineens kwam er een boel zwarte drap uit en werd de doorgang een stuk makkelijker doorblaasbaar.
Ik ga het spul nu monteren, ik heb goede hoop dat dit het probleem is, update volgt!
EDIT: En toen werd ik niet vrolijk
Nieuwe brandstoffilter en wat als resultaat....
Loopt nog slechter!
De brandstofdruk is wel flink verbeterd, de luchtweger kan ik nu indrukken en zodra hij omhoog komt en ik hem weer indruk heeft hij nog steeds dezelfde tegendruk, dat was voor het vervangen van het filter dus wel anders, dan ging hij heel erg soepel na één keer indrukken.
Met luchtfilterhuis komt hij inmiddels niet meer boven de 600 toeren uit, zonder zit het op 1500.
Alles lijkt in orde, geen poreuze vacuumslangetjes of wat dan ook.
Mensen ik ben ten einde raad!!!
HELP!
Is er niet iemand die eens langs zou kunnen komen?
Dit moet gewoon iets kleins zijn, dat is een feit, de auto is gewoon goed rijdend bij het bedrijf gekomen waar ik hem gekocht heb.
Vervolgens loopt hij na 3 dagen stilstaan niet meer.
Na vervangen van de bougiekabels heb ik hem dus weer aan de gang maar krijgen we dit
Ik begin bijna aan de bougiekabels te twijfelen, deze zijn van het merk BREMI (made in Germany)