Beste mensen,
Ik kom nogal wat problemen tegen bij mijn 500SEL uit 1984. Nu heb ik er zelf niet zo heel veel verstand van dus ik weet niet wat te doen. Voor iemand van julllie is het misschien een kleinigheidje.
Ik zoek iemand die een beetje in de buurt van Sittard woont en mij (tegen betaling) kan en wil helpen met het oplossen van de volgende problemen:
Motor loopt warm! Voorste koelventilator (airco?!) draait niet mee en heeft schoepen afgebroken. Ook al heeft dit misschien niets ermee te maken ik wil het wel vervangen hebben. Ook heeft de auto geen thermostaat. Geen idee om welke reden deze is verwijdert! Ik krijg al t bericht dat dit motorblok een thermostaat nodig heeft! Maar mijn mening is dat er een reden moet zijn waarom hij er niet meer inzit. Ook zei iemand iets over een niet goed werkende visco-koppeling!? Geen idee wat dit precies inhoud en hoe dit te controleren is.
Ook lekt de auto aan de rechterkant als het regent. Heb de bijrijdersstoel en alles eruit gehad en het water kwam onder het dashboardkastje vandaan. Hij is hiervoor bij een garage geweest van een vriend van me. Deze heeft het afwateringskanaal schoongemaakt maar het probleem is blijkbaar dus niet verholpen. Ik heb wel eens gehoord dat het een probleem bij de kachel kan zitten!?
Wie weet hier meer van en wil/kan dit voor mij repareren?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Mike Heijnen