ik ben zelf ook al een tijdje aan het rommelen met een zeer ernstige lekkage in mijn SEC.
achterin op de bodem links en rechts voetenbad. vorig jaar was er nog niets aan de hand , zo zie je dat alles opeens snel kan veranderen.
achterlichten gedemonteerd en alles met vaseline ingesmeerd en opnieuw gemonteerd , bouten van de achterbumper gecheckt en goed dichtgemaakt , emblemen op de kofferbak gecheckt op waterdichtheid , antenne gecheckt. onder t achterraam gecheckt.
inmiddels heb ik alle raamsnorren en deurrubbers vervangen door nieuwe . eerst nog immitatie deurrubbers besteld bij Gold classics maar deze bleken helaas niet overeen te komen met de originele de pasvorm was zeer slecht , de lekkage werd hier alleen maar erger van
na enkele mailtjes keurig mijn centjes terug gehad van gold classics. ze gaven zelf toe dat er een productiefout in zat.
toen het echte spul besteld bij onze hofleverancier Marco (thankx) en deze geplaatst.
gister een asociale regenbui. en jawel de boel lijkt nu dicht te zijn.
helaas zijn mijn matten achterin nog een beetje nat van de afgelopen tijd , dus ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen. maar in ieder geval met 99% zekerheid dicht.
mocht het nu toch nog blijken te lekken ga ik de schuifdakafvoeren checken en het voorruit checken op lekkage.