Dank heren voor het meedenken maar ik heb alles opnieuw losgehad en rubbers vervangen (8 kelkjes) en zelf heb ik ook het idee dat er wat blijft hangen lijkt wel of hij vol gas start ofzo.
En beste douwe alle rubbers onder de injectoren heb ik ook al vervangen en die zwarte buizen ook al uitgewisseld geeft geen enkele verandering.
Maar stomme is er blijft echt niks hangen nergens alles is gangbaar en soepel vind het temeer zo vreemd omdat de auto perfect liep voordat de kop eraf ging. Bij starten onder de kap blijft alles gesloten er gaat geen klep open niks hij loopt echt 4000 toeren met een stijf gesloten klep ik weet het echt niet meer haha dit is mij nog nooit overkomen.
Als er iets niet afsluit omdat je wat over het hoofd ziet zou ik toch als ik alles opnieuw demonteer checkt en monteer toch een andere reactie moeten krijgen maar nee het probleem blijft exakt hetzelfde. Om nou alles weer te demonteren voor de derde keer zonder duidelijk een probleem te weten lijkt me ook totaal zinloos eigenlijk. Kortom ik weet het niet meer heb er twee bevriende monteurs bij gehad en hebben geen flauw idee ook eigenlijk dus ik zit met de handen in mijn toch al weinige haar haha grrr