http://www.speurders.nl/overzicht/gebru ... 30994.htmlIn mijn zoektocht naar een wagen in zéér goede staat (En dan natuurlijk niet het soort 'zéér goede staat' waar de meeste mensen hun autos mee adverteren op Marktplaats
) ben ik bovenstaande wagen tegengekomen
Voors:
- Gerenommerde dealer. Vincent Rebel staat volgens mij als betrouwbaar bekend, en om de kwaliteit van zijn wagens.
- Staat van de wagen.
- Automaat.
- Verder ook nog leuke opties.
- buitenkleur.
- Mijn vriend spreekt en leest Japans (Altijd handig bij een wagen die uit Japan is geimporteerd
)
Tegens:
- Van nul naar 100 in drie dagen.
- Zuipschuit in vergelijking tot de geleverde prestaties.
- Binnenkleur.
- Whitewalls ?!?!?!?
(Leuk op een W108, maar op een W126?)
Ik weet dat de meesten van jullie een V8 een vereiste vinden, en met goede reden voor het gebruik dat ze ervan maken maar ik wil met de wagen alleen toerritjes e.d. gaan rijden en 's-winters in de verwarmde stalling. Op de snelweg kom ik zowieso niet boven de 110, ook niet met mijn moderne Golfje. Dus het is mij niet zozeer om prestaties te doen, maar moet wel met het huidige verkeer mee kunnen komen. Het is mij te doen om het èchte Mercedes gevoel.
Is het eenvoudiger sleutelen aan een 280S dan aan een SE?
Hoe 'makkelijk' is de 'gasfabriek' van de 280S? (Heb begrepen dat op de 280 motor in de W108 en W116 krengen van carburateurs zaten die je alleen met zeer veel kennis, pijn en moeite afgesteld kreeg...)
In het achterhoofd houdende wat ik met de auto van plan ben, is dit een verstandige keus? (Mits hij glansrijk door de aankoopkeuring komt natuurlijk...)
Bedankt vast voor eventuele op- en aanmerkingen.
Marcel.