Hallo,
Ik heb vandaag mijn 560SEC opgehaald heeft 2 jaar stil gestaan bij de vorige eigenaar accu was plat etcc
Ik heb er een volle accu onder gezet en gestart draaide wel rond maar sloeg niet aan toen heb ik de benzine pomp relais verwisseld met die van mijn 500SEL en boem meteen lopen...
Maar niet voor lang slaat gelijk na 5 seconden weer uit en als je gas geeft lijkt het gewoon als hij stikt omdat hij geen lucht krijgt en valt dan uit ...naar tig keer te hebben gerpobeerd loopt hij afentoe gewoon stationaar door maar vraag niet hoe heel beroerd en laagtoerig en bij het aanraken van het gaspedaal hoor je hem gewoon weer wegvallen.. wat kan dit zijn?
Het klinkt mij gewoon alsof er een vacuüm af is je hoort hem ook aanzuigen lijkt het ...maar reageerd ook niet op het gaspedal gaspedaal indrukken is meteen afslaan
Gellukig klonk de moter wel goed dat is 1 meevaller Geen kleppen/stoters etc als hij die 5 seconden loopt loopt hij al redlijk mooi nog wel met een paar trillingen ..aleen dat afslaan pfff wie heeft tips