Leon e.a.,
Ik denk dat John o.a. doelt op de de meeting die een paar van ons organiseren op 15 april aanstaande.
Het voorstel topic van Emile kwam een paar dagen nádat wij bekend maakten dat we weer zelfstandig deze meeting gaan houden. Wellicht dat dit tot vragen of gedachten heeft geleidt.
Na veel discussie over en weer hebben wij (lees de organisatoren van de meeting) besloten hiervoor géén topic op het W126club forum te openen, maar een topic op het Mercedesforum.nl.
Beide forums hebben helaas een fikse onenigheid, waar ik verder niet op in zal gaan, dus het was OF een topic op dit forum OF op het Mercedesforum.nl en dus niet allebei. Wij zullen hier dus ook geen updates doen.
Daarnaast is de S-Klasse Club een van de deelnemers aan deze dag en die zijn nu eenmaal gelieerd aan het Mercedesforum.nl en niet aan dit forum waardoor het een logischer keuze is.
Daarom voor alle duidelijkheid, voor wat betreft de W126 meeting, kijk op 'dat andere forum' of mijn weblog hieronder.
Voor vragen kun je ons (Marco, Jeff, Gerard of mijzelf) natuurlijk ook een PB of mail sturen.
En natuurlijk wensen wij Emile en de anderen veel succes met het organiseren, zolang ze de periode rond 15 april maar vrijhouden
Groet
Bert