Nou bij deze, ik ben Jeroen van Altena uit Almere, bijna 24 jaar en werkend in zeewolde als storingsmonteur.
En zoals mijn gebruikersnaam al beetje voorspelt : Ik ben opzoek naar een belastingvrije waarschijnlijk op LPG (don't shoot me) W126 SEC, me hersenen denken aan een 500SEC, gewoon vanwege het motorblok.
Ik lees nu een x aantal dagen het forum door, en wil graag jullie hulp vragen. Weet niet zeker of dat ook gewoon in het voorstel forum moet ? of moet ik alle vragen apart gaan vragen in de daar betreffende sub delen ?
-------------
Ik rij nu dagelijks met een nissan sunny GTi uit 93 2liter 170pk, verlaagd uitlaatje, spaghetti spruitstuk, blox filter enz (geen uitgebouwde troep) MAAAR, nu wil ik graag een mooie "grote" auto, met zoveel mogelijke luxe, betrouwbaarheid en vooral ook nog veel rijplezier(lees rij en geen race zoals de sunny misschien laat denken, dat is voorbij )
Mijn keuze is op een SEC gevallen qua model & ik ben verliefd op het "creme" interieur. Een zwarte of blauwe lijkt mij het mooist.
Ga volgend weekend bij deze kijken waarschijnlijk : http://link.Marktplaats.nl/521765342 (weet eigenlijk niet of ik door mag linken naar MP?)
Dan gooi ik me haar even los & vraag het toch even allemaal hier:
1) Wat is het verschil tussen een 500SEC en bv een 420 of 380 behalve het blok ?
2) Ik wil graag een SEC, als dagelijks gebruik, vind niet erg om er wat aan te moeten doen, maar ik kan hem niet helemaal strippen, alles lasen en spuiten enzo. Is dit te doen/"vermijden" voor om en nabij 8000euro qua aanschaf? ( of is dit een droom?) Snap wel dat ze onderhoud moet hebben, en er altijd wat stuk kan gaan, logisch,
3) Weet iemand nog een goede betrouwebare aan mij wenzen voldoende SEC staan? Zit zelfs te denken om er een uit frankrijk te halen, maar nog geen idee of dat te doen is qua invoeren enzv
Alvast bedankt
Jeroen.