Dag mensen,
vandaag toevallig ook met de c.v bezig geweest en had al ondervonden dat
er geen vacuum-systeem in de linker deur zit.Keb maar twee deuren dus dat
is dan een SEC type 1, logisch want hij komt uit 83...
in ieder geval dan alarm systeem bestellen met een motor (dubbele dan).
Moet ik dan wel waarschijnlijk een beetje letten op de sterkte van de motor want het
is geen licht knopje wat heenenweer bewogen moet worden, of zie ik dit verkeerd??
Het euvel waar ik vandaag mee te kampen had en nog niet overwonnen heb is dat
bij het op slot doen van de bestuurders kant het systeem maar blijft open en dicht gaan.
Wel al min of meer uitgevonden dat het geen vacuüm lek is. denk dat het dan die
schakelaar is die in de linkerdeur zit?? Ik heb in ieder geval maar even de stekker van de
pomp getrokken want anders is de auto niet af te sluiten. open is trouwens geen probleem.
Betreft het alarm, volgens mij kan je ook een aansluiting maken vanaf de binnenverlichting.
als het alarm actief is en er word een deur geopend is er dan een trigger om het alarm te laten loeien.
En met dingen als raamsluiters of thuiskom-verlichtings verhalen moet je wel opletten of het alarm
met kleine stuurstroompjes werkt en geen hoge belastingen rechtstreeks aankan.
is dan wel weer op te lossen met relais maar vergis je er niet in dat het best complex kan worden.
ik hou het zelf voorlopig alleen op het open en dicht met de A.B. wel met een alarm maar
dan onaangesloten en voor de verzekering/taxatie zit hij er dan wel op(sssst)
ff geen zin in al die spaghetti ...
grtjes
Arnold