Weinig kunnen posten i.v.m. ziek en zeer in de fam maar nu dat weer de goede kant op gaat even de bevindingen van de afgelopen maanden
De auto rijd goed op LPG
Trekt lekker door niks aan de hand
Toen de raim air aangesloten en dat duurde niet lang
Bij een beetje druk op de inlaten viel hij uit
De verdamper ook op de vuldruk aangesloten en hij deed het wat beter maar kan het niet bij houden als je gas los laat en gas geeft
Wat ik hier uit opmaak is dat de luchtdruk die hier ontstaat buiten zijn werkgebied ligt dus niet het gas kan leveren wat je nodig heb
Tijdens deze acties viel de motor uit en pakte later gewoon weer op
Van een Back-Fire is geen sprake geweest
De ontsteking is wel nieuw en van Boch
Ook heb ik gemerkt dat je beter een telefoonschijf kan gebruiken als een plunjer
Tenminste als je het over vermogen gaat hebben
De plunjer blokkeert nog meer de lucht toevoer en dat ga je merken als je met een zware last de bergen in gaat en hij flink moet trekken
Dan doet hij het ook niet goed op benzine wat het blijft het zelfde probleem
Alleen met de telefoonschijf loopt hij lekker in toeren en schakelt goed door
Er zat een 6 mm leiding onder voor de toevoer van het gas maar is vervangen voor door een 8mm
Bij de 6 mm zat er geen power in als het vriest en dat is nu weer terug
Ik rij nog steeds zonder ventilator en is lekker snel warm en hij is extreem stil
http://s676.photobucket.com/albums/vv12 ... erpomp.mp4 De airco fin vangt de piek temp op en die schakel ik op een temp schakelaar op 90 Gr.
Ik pak het verwarmings water boven bij de waterpomp en circuleer over de radiateur terug tot hij warm is en hij over de motor gaat circuleren
Hier heb ik 2 pompjes bij geplaatst om te circuleren als hij koud is als hij warm is zijn ze eigenlijk overbodig
Ik heb voor dit systeem gekozen omdat ik wil dat de kachel snel werkt en de verdamper anders die warmte pikt
Het mooist zou zijn als er een aansluiting op de waterpomp zou zitten dus zit daar nu op te broeden
Dit zou het minst kwetsbaar zijn als ik het werkend zou krijgen
Het verbruik op LPG zit tussen de 1 op 4,5 binnen de bebouwde kom tot 5,5 snelweg
Dit is iets minder als op benzine
Dit met een rijstijl dat er niet op verbruik word gelet
Nog een leuk wegenbelasting akkevietje gehad
Makkelijker kunnen we het niet maken
Er werd gewoon een extra termijn afgeschreven na het bereiken van de 25 jarige leeftijd
Dus ff bellen en ja hoor dat is goed gewoon betalen
In de pen geklommen en gevraagd waar het staat dat je 25 en een kwartaal moet betalen?
Niet dus en het werd weer terug gestort
Lekker makkelijk he