vandaag de kleppen gesteld zoals gepland. alle uitlaatkleppen stonden te strak en alle inlaatkleppen te los
na dit te hebben gedaan mijn gasmenger even van de carb getild en toen kwam ik er achter dat de lmm schijf(?) krom was geslagen. vervolgens heb ik deze eruit gehaald en weer zo recht als mogelijk getikt met een hamer op een metalen gewicht van de halterbank in de loods.
nu dus het volgende: mijn auto liep te hoog stationair op LPG en op benzine en heb het proberen iets te verbeteren, maar het resultaat wat bagger. slaat af op LPG bij stationair en op benzine blijft hij net aan lopen. ook bij het afregelen van de verdamper liep of het toerental uit het niks omhoog naar 1300 rpm en het volgende moment sloeg hij af.
er zitten nieuwe bougies en bougiekabels in en op en de verdelerkap en rotor zagen er normaal uit (maar heb ik zelf niet vervangen). ook zijn alle vacuums afgedicht.
zou dit alles een puur verkeerde afstelling zijn, of is er misschien meer aan de hand?
b.t.w.: ik heb geen leerlauf of dergelijke, dus die zijn uitgesloten van de oplossingen
is het misschien mogelijk dat die kromme schijf na het recht tikken toch roet in het eten blijft gooien?
wat ik ook graag wil weten is of het mogelijk is een telefoonschijf te monteren om in de toekomst backfire ellende te voorkomen? en zoja, waar kan ik die vandaan halen?