okee zal ik doen.
de Benz heeft de winter in het hok gestaan. toen ben ik met de dynamo bezig geweest omdat alle lichtjes branden in mijn dasboard.na de dynamo te hebben terug geplaatst liep hij nog perfect en lichtjes waren uit.
toen starte hij supper sleutel mom en hij liep.
een week later zal ik hem gaan verrijden en niet meer aan te krijgen, na vlink door starten liep hij eindelijk maar broerd. schuden en slecht op toeren kunnen komen. bij heel langzaam gas geven wou hij stoterend wat op toeren komen.
toen gaan kijken er misschien ergens een vacuüm leiding los ligt, kan niks vinden.
lichtfilter eraf gehaald maar er valt mij niks op.
leidingen vanaf de tank los gehad en op contact gezet en het is allemaal benzine.
onder hel draaien van de moter de bougie kabels er 1 voor 1 afgehaald, (vanaf bestuurdeers stoel) bij deh rechter helft merk je echt dat de moter anders loopt bij alle 4 cilinders, bij de linker kant merk ik geen verschil bij alle 4
toen de bougies vervangen door bp6es, zat er ook in.
zondag blokje om geweest en rijd zo mooi als wat maar denk niet alle pk's. na even stil staan start hij weer slecht.
thuis gekomen, na een tijdje de bougies er uitgehaald en waren wit.
elgriffo had het over de stappen motor, heb de stekker er afgehaald maar reageert er niet op.
toen voelde ik de kabel van de bobine naar de rotor door slaan. net vervangen, maar dat zal het niet zijn.
olie pijl is goed en koelvloeistof blijft op pijl
de moter word ook niet warm op de meter.
zo ver ben ik tot nu toe