Hallo,
Mijn auto viel 3 weken geleden plotseling uit, opnieuw gestart en liep meteen. 2 km gereden en weer viel hij uit! 2 keer moeten starten en toen liep hij weer. Ik moest er natuurlijk bij kijken maar wegens tijd gebrek niet gedaan, en de auto gewoon weer een paar keer meegenomen, niks aan de hand! tot 4 dagen geleden, hetzelfde probleem. Alleen nu kreeg ik hem niet weer aan de praat! Dus naar huis gesleept Was al van plan om de bougies en kabels te vervangen, dat heb ik nu dus gedaan. Maar ook meteen de rotor en verdelerkap en een nieuwe ontstekingsmodule. Maar nog wou hij niet lopen.Ook het benzinefilter is uiteraard vervangen.
Toen het benzinerelais bekeken, dit bleek niet goed te zijn. Deze vervangen door een andere, en hij liep! 3 dagen zonder problemen gereden, tot 2 dagen terug, plots viel hij weer uit onderweg. Weer gestart, (moeste hem 4 x starten) waarna hij weer draaide. Gisteren toch weer geprobeerd en gewoon de Benz mee naar t werk genomen, de heen weg niks geen problemen ( 15km rijden), maar de terug weg, 6 x stil gestaan op de onmogelijkste plekken! . Eke keer was het starten en starten tot hij gelukkig toch weer aansloeg, waarna ik weer een paar km kon rijden. Ik kom er niet uit, wie heeft een idee over wat ik nog kan bekijken? Waar word hij door aangestuurd? Kan het met je contactslot te maken hebben? Alle ideeën zijn welkom!!
Roy.