Bij mijne SEC is het vanaf dat er LPG in zit en ik dan op LPG rijd zo dat als ik een vlotte bocht oid naar links maak en geen gas geef,vooral op rotondes,de motor uitvalt,veranderd niet ook na meerdere keren afstellen, wat het is??? Zorg er nu gewoon voor dat ik altijd wat gas geef in een bocht naar links, soms lekker veel
, soms heel iets.. maar is wel vervelend en daarom wil mijn vrouw pertinent niet in de SEC rijden
, na ja tzt krijgt ze een leuke SLK, ook leuk toch..maar dan moet haar niksan micra van april 1986 wel helemaal op zijn zegt ze, de kniepert..haha
, en dat ding doet het nog zo goed en totaal geen rottigheid op de belangrijke punten en verders eigenlijk ook niet, in het intrieur enkele lichte roestvlekjes, erbuiten..niets nakko nul, heeft destijds ,heeeel vroeger een dinitrol behandeling gehad ,en nou dat zie je echt wel weer, harde kar,dorpels nog als nieuw zo hard etc, en eerlijk id stad een fijn vlot karretje tot de 100km/h, automaat 3 traps. Lachen ook, ouwe radio met draaiknoppen zonder cassete enzo, ook 86 spul met 1 speaker onder het dashboard, laat het lekker zo,retro
,verzekering 13,10 euro id maand voor WA+, Orgineel nu 127000km gereden, en echt van ouwe mensen geweest,haha oma gebakkie...Me vrouw denkt dat ie minimaal nog wel 3 jaar mee gaat ...
,ding kost geen drol in ondrhoud etc, laatste APK, remmen schoonmaken en 4 nieuwe bandjes van fulda, totaal incl keuring €308 ...haha kooppie toch..
Toch zou ik heel graag van dit probleempje afkomen,het afslaan id bochten naar links zonder gas geven, maar weet niet hoe, op benzine doet ditgeen zich niet voor, wat is dit toch
, heeft iedereen dit? Dacht het niet..... de boel is echt perfect afgesteld door hans. Of is het misschien beter die luchtslang ipv naar rechts naar het rechterschutbord toe bv recht naar beneden (naar de straat) te hangen?
Ja en ik weet als ik de slang ga verhangen dat de CO opnieuw gesteld moet worden.