Afgelopen zaterdag al vroeg en de benen om de uitlaat op het dak te knuppen en af te reizen richting het Zutphense
Daar aan gekomen eerst koffie natuurlijk daarna spullen uitpakken en aan de slag.
Auto aan de brug gehangen en begonnen met het demonteren van de complete uitlaat die er vrij snel onderweg was zwaar zo`n kreng zeg pfff
Tussen lager van de cardanas vervangen en begonnen met terug plaatsen van de (zgan 2ehandse) uitlaat.
Ondertussen de zoon van Danker geholpen met zijn vacuĆ¼m probleem, was nog ff ingewikkeld met een 560 motor met 961 brandstof en ontsteking maar ik geloof dat het aardig gelukt is de auto liep al een stuk beter Toen gauw weer verder met mijn eigen bolide, uitlaat zat er al snel onder en past gewoon perfect echt top!! Soms kan je nog wel is iets goeds kopen van MP
Na de verplichte lunch, heerlijke tosti`s overigens, de remklauw LA vervangen voor een andere deze zat vast aan de binnenzijde.
Samen met Hans hebben we een aantal las puntjes aangepakt en we hebben nog de linker bovenste draagarm vervangen.
Voordat je het in de gaten hebt krijg je aan smsje van het thuisfront met "of ik nog mee eet vandaag?" oops 18,30h al Time flyes wen you having fun zullen we maar zeggen
Dus handen wassen en op naar huis.
Hans en Danker bedankt weer voor de gastvrijheid en tot de volgende.
Btw @ Hans: Die trilling is wel wat minder nu maar nog niet weg, ik vermoed toch het stuur gedeelte. Er zit ook wel behoorlijk speling op het stuurhuis nu meer als voorheen heb ik het idee.
Kijken we binnenkort wel naar, moet toch ook nog een olie wissel doen.